En tiedä kuvittelenko vain, mutta minusta tuntuu siltä, että täällä opistolla ollessani olen nähnyt enemmän unia kuin yleensä. Lähes poikkeuksetta unet ovat liittyneet tavalla tai toisella muihin linjalaisiin. Tässäpä parhaimmistoa:

 

Olin kyllä tosi pettynyt opettajaan tuon unen jälkeen. >;O

Epäselvyyksien välttämiseksi: 

1) Unessa tosiaan olin paniikissa häiden takia, koska olevinaan kuuluin toiselle, tai ainakin koin kuuluvani. No, eihän minulla tosielämässä mitään miestä (onneksi!) ole. Sen sijaan olin ihan oikeasti leikkikihloissa (oli piirretyt sormukset ja kaikki :D ) erään linjalaisen kanssa siihen aikaan. Siihen unessakin luultavasti viitataan.

 

2) Paniikkini ei johtunut sulhasesta, koska hän on ihan ok. En vain halunnut naimisiin.

 

 

En tajua, mikä minuun meni tuossa unessa. Ai ja joo, kuten huomaatte, häät ovat aika suosittu teema unissani. 

 

 

Siis minullahan ei ole aavistustakaan, miksi kämppis vihaa minua unissa, kun tosielämässä me ollaan bestiksiä niiQ..

 

 

Tuon unen jäätävä katse menee kyllä unien pahimpien katseiden top3-listalle.

 

Näen aika typeriä unia, mutta joskus ihan kivojakin:

Kerran näin unta, jossa menin kaljalle (vaikka en kaljaa kyllä juo, höhöhöhöhö) yhden mukavan linjalaisen kanssa. Se oli silloin, kun halusin jutella kyseisen tyypin kanssa yhdestä jutusta.

 

Mikäli vielä näen yhtä "fiksuja" unia, saatan ne kyllä tietoonne. <3