Ihana olo siis.

 

Olin muuten meidän hytin hidastelija. Minulla meni laittautumiseen enemmän aikaa kuin muilla hytissä olleilla yhteensä.

 

                

 

Valitettavasti oloni risteilyllä vain huononi iltaa kohden.

 

En edelleenkään ole varma närästikö minua vai ei, koska en tiedä miltä närästys tuntuu.

 

Ei ollut vettä, johon sekoittaa jauhe, joten..

Sain seoksesta osan juotuani elämäni pahimman hikan, joka kesti reilusti yli vartin. Varmaan lähemmäs puoli tuntia. Olin itkupotkuraivarin partaalla kuvitellessani päätyväni Guinessin ennätyskirjaan ihmisenäjolla hikka alkoi 19-vuotiaana ja kesti aina hautaan saakka..

 

Ihmisten typeryys risteilyllä ihmetytti. Minkä ihmeen takia sitä tupakkaa pitää polttaa siellä missä ei pitäisi? Hip hei, laiva täynnä täysi-ikäisiä, ja meininki kuin lastentarhassa. Juhuu.

 

Myönnän yleistäväni, tiedättehän te minut. ;)

Olikohan nyrpeillä pääkaupunkiseudun neitosilla risteilyllä edes hauskaa? Ilmeistä päätellen ei. : ((

 

                        

 

Valitettavasti joudun nyt aiheuttamaan paniikin kaikille maailman (nuorille) mieshenkilöille (paitsi eräälle ystävälleni, joka on ainoa vastakkaisen sukupuolen edustaja, joka oikeasti tuntee minut, ja tietää, että en ole epätoivoinen tyrkky, joka yrittää iskeä jokaisen vastaan tulevan miekkosen) kertomalla, että näin risteilyllä peräti yhden hyvännäköisen miehen. Siis O-M-G!111 :OOO Kuka lienee tuo epäonnekas?

Risteilystä ei oikeastaan olekaan sitten muuta kerrottavaa. Olin kuumeessa viikon risteilyn jälkeen, ja edelleen puolikuntoinen.